Obsługa osób niepełnosprawnych

Bank Spółdzielczy w Kielcach na podstawie dokumentu: „Dobre praktyki obsługi osób z niepełnosprawnościami przez banki” - rekomendowanych przez Związek Banków Polskich, wdrożył szereg rozwiązań mających na celu poprawę jakości usług finansowych pod kątem osób z dysfunkcjami.
W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów podjęto następujące inicjatywy:

  • na stronie www Banku zamieszczono ikony powiększenia i kontrastu pomiędzy tłem a tekstem dla osób słabowidzących;
  • placówki Banku wyposażone są w ramki ułatwiające złożenie podpisu pod dokumentem dla osób słabowidzących;
  • kontakt do pracowników Banku przeszkolonych z języka migowego:

           Agnieszka Bujak – Filia w Kielcach, ul. Kryształowa 4, tel.: 41 347-71-60,
           Renata Węgrzyn – II Oddział w Kielcach , ul. Złota 9, tel.: 41 367-10-03;

  • udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową:

Obsługa osób niepełnosprawnych

Kursy walut

Kursy walut2017-08-21 obowiązuje od godziny: 08:00
1 EUR4.1461
1 USD3.5284
1 CHF3.6280
1 GBP4.5261
więcej

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 1,66
WIBOR 3M - średnia 1,73
więcej