Obsługa osób niepełnosprawnych

Bank Spółdzielczy w Kielcach na podstawie dokumentu: „Dobre praktyki obsługi osób z niepełnosprawnościami przez banki” - rekomendowanych przez Związek Banków Polskich, wdrożył szereg rozwiązań mających na celu poprawę jakości usług finansowych pod kątem osób z dysfunkcjami.
W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów podjęto następujące inicjatywy:

  • na stronie www Banku zamieszczono ikony powiększenia i kontrastu pomiędzy tłem a tekstem dla osób słabowidzących;
  • placówki Banku wyposażone są w ramki ułatwiające złożenie podpisu pod dokumentem dla osób słabowidzących;
  • kontakt do pracowników Banku przeszkolonych z języka migowego:

           Agnieszka Bujak – Filia w Kielcach, ul. Kryształowa 4, tel.: 41 347-71-60,
           Renata Węgrzyn – II Oddział w Kielcach , ul. Złota 9, tel.: 41 367-10-03;

  • udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową:

Obsługa osób niepełnosprawnych

Kursy walut

Kursy walut2017-12-12 obowiązuje od godziny: 14:00
1 EUR4.0766
1 USD3.4628
1 CHF3.4705
1 GBP4.6108
więcej

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 1,66
WIBOR 3M - średnia 1,73
więcej