Obsługa osób niepełnosprawnych
Bank Spółdzielczy w Kielcach na podstawie dokumentu: „Dobre praktyki obsługi osób z niepełnosprawnościami przez banki” - rekomendowanych przez Związek Banków Polskich, wdrożył szereg rozwiązań mających na celu poprawę jakości usług finansowych pod kątem osób z dysfunkcjami.
W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów podjęto następujące inicjatywy:
- na stronie www Banku zamieszczono ikony powiększenia i kontrastu pomiędzy tłem a tekstem dla osób słabowidzących;
- placówki Banku wyposażone są w ramki ułatwiające złożenie podpisu pod dokumentem dla osób słabowidzących;
- kontakt do pracowników Banku przeszkolonych z języka migowego:
Renata Węgrzyn – Oddział w Mniowie , ul. Centralna 9, tel.: 41 373-70-09;
- udogodnienia techniczne dla osób z niepełnosprawnością ruchową:,