Aplikacja BSMobileTK
Dlaczego warto?
-
łatwy i wygodny dostęp do rachunków, kart, lokat i kredytów
-
BLIK
-
przelewy natychmiastowe
-
przelewy na telefon
-
bezpieczna autoryzacja transakcji
Aplikacja do pobrania w Google Play i App Store.
Uwaga: Usługa dostępna dla Klientów posiadających Rachunek z dostępem do bankowości internetowej BeS-Konto
Przydatne informacje
Instrukcja parowania aplikacji
Instrukcja do parowania aplikacji znajduje się TUTAJ
Opłaty i prowizje
- Taryfa prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe w Banku Spółdzielczym w Kielcach dla Klientów Indywidualnych - obowiązuje od dnia 28.07.2025
Obowiązuje od dnia:02.11.2023 r.
Przewodnik po „Regulaminie aplikacji mobilnej w Banku Spółdzielczym w Kielcach”
Niniejszy
dokument ma na celu ułatwienie zrozumienia Tobie istotnych kwestii związanych
z Twoją aplikacją mobilną.
1. Co to jest aplikacja
mobilna?
Aplikacja
mobilna to oferowana przez Bank usługa dostępna na smartfony i tablety, umożliwiająca obsługę
przy pomocy tych urządzeń Twojego rachunku/rachunków bankowych, w tym
dokonywania zleconych przez Ciebie transakcji, np. przelewów.
2. Czego dotyczy
„Regulamin aplikacji mobilnej w Banku Spółdzielczym w Kielcach”?
- · W każdym przypadku gdy używamy w niniejszym dokumencie słowa „Regulamin”, należy przez to rozumieć „Regulamin aplikacji mobilnej w Banku Spółdzielczym w Kielcach”.
- · Dokument reguluje prawa i obowiązki zarówno Użytkowników, jak i Banku w zakresie korzystania z aplikacji mobilnej Banku.
3. Najważniejsze pojęcia
| Pojęcie | Wyjaśnienie |
|---|---|
| Bank | Bank Spółdzielczy w Kielcach oraz Nasze jednostki. Często używamy też pojęcia My, co po prostu oznacza nasz Bank. Są to również Nasze Oddziały, Filie i Punkty kasowe. |
| Ty | Osoba posiadająca rachunek bankowy w Banku. |
| Użytkownik aplikacji | Osoba fizyczna, która korzysta z aplikacji, np. posiadacz rachunku lub pełnomocnik. |
| Silne uwierzytelnienie | Dwuetapowy procesu weryfikacji tożsamości użytkownika przy wykorzystaniu co najmniej dwóch niezależnych elementów uwierzytelniających (wiedza, posiadanie, cechy osobowe). |
| PIN do aplikacji | 4-cyfrowy kod służący do uwierzytelnienia użytkownika aplikacji. |
| Zaufane urządzenie | Urządzenie, na którym została zainstalowana aplikacja mobilna, zarejestrowane w systemach Banku i wykorzystywane w celu uwierzytelnienia Użytkownika aplikacji. |
Pozostałe pojęcia mają w niniejszym dokumencie takie znaczenie, jak zostało to zdefiniowane w Regulaminie.
Jeśli czegokolwiek nie rozumiesz – zapytaj naszego doradcy.
Jeśli nadal będziesz miał wątpliwości - zalecamy abyś skontaktował się z wybranym przez siebie prawnikiem.
4. Kto może korzystać z aplikacji
mobilnej?
- · Osoby fizyczne pełnoletnie posiadające rachunek bankowy i korzystające z usługi bankowości internetowej Banku (Usługa BeS Konto).
- · Małoletni po ukończeniu 13 lat za zgodą przedstawiciela ustawowego.
- · Małoletni w wieku 7-13 lat, jeśli posiada rachunek Konto Dziecka, na postawie upoważnienia przez przedstawiciela ustawowego.
5. Jak uzyskać i aktywować
aplikację mobilną?
- · Korzystanie z aplikacji mobilnej wymaga posiadania przez Ciebie urządzenia mobilnego takiego jak: smartfon, tablet albo laptop.
- · Korzystanie z aplikacji mobilnej wymaga pobrania jej przez Ciebie, na Twoje urządzenie mobilne, ze sklepów App Store (iOS) lub Google Play (Android).
- · Aplikacja mobilna może być aktywowana tylko na jednym urządzeniu w tym samym czasie.
- · W celu aktywacji aplikacji postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi w aplikacji mobilnej.
- · Aby móc korzystać z Usługi, musisz zaakceptować Regulamin, co wiąże się z zawarciem umowy o świadczenie usługi aplikacji mobilnej.
6. Jak korzystać z aplikacji
mobilnej?
- · Do aplikacji logujesz się za pomocą ustanowionego przez siebie numeru PIN do aplikacji lub Twoich danych biometrycznych (np. odcisk palca), jeśli aktywujesz taką funkcjonalność.
- · W ramach aplikacji uzyskasz dostęp do produktów i usług, złożysz dyspozycję do wysokości środków dostępnych na rachunku lub skorzystasz z usługi BLIK (w ramach ustalonych limitów). Dyspozycje złożone w aplikacji zatwierdzasz za pomocą numeru PIN lub biometrii.
- · W przypadku, jeżeli korzystasz z produktu „Konto Dziecka”, Twoje dziecko może sprawdzić stan rachunku, historię transakcji oraz skorzystać z usługi BLIK, ale to Ty, jako przedstawiciel ustawowy ustalasz limity i kontrolujesz korzystanie z aplikacji.
7. Bezpieczeństwo
- · Musisz zabezpieczyć dostęp do aplikacji, PIN-u, środowiska do korzystania z aplikacji, zaufanego urządzenia oraz telefonu do bezpiecznego uwierzytelniania.
- · W przypadku utraty urządzenia lub zagrożenia bezpieczeństwa musisz natychmiast dezaktywować aplikację przez bankowość internetową lub w jednostce Banku.
8. Reklamacje
- · Jeśli uważasz, że popełniliśmy jakiś błąd, możesz zawsze złożyć reklamację. Zasady zgłaszania oraz rozpatrywania reklamacji określa „Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Spółdzielczym w Kielcach”.
- · Możesz też poprosić o pomoc Rzecznika Finansowego. Skontaktuj się z Nim, a uzyskasz pomoc.
- · Naszą działalność nadzoruje Komisja Nadzoru Finansowego.