Skip to main content
  • Skargi i reklamacje

Skargi i reklamacje

Przydatne informacje

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji prosimy o zapoznanie się Regulaminem rozpatrywania reklamacji i wypełnienie poniższego formularza

 

W formularzu nie wysyłaj swojego loginu, hasła dostępu, numeru karty, swojego numeru PIN ani PESEL

Invalid Input
Podaj imię i nazwisko
Nieprawidłowy adres e-mail
Podaj nr telefonu
Maile nie są zgodne
Wprowadź treść wiadomości
Pole wymagane
Invalid Input

Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy z siedzibą w Kielcach. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym o celach i przysługujących Ci prawach dostępne jest na stronie internetowej w zakładce Polityka prywatności i RODO.

Pole wymagane

* pole obowiązkowe do wypełnienia

Pole wymagane

Skargi

Skargi przyjmowane są w formie pisemnej, ustnej lub elektronicznej na następujący adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.