Uprzejmie informuję, że w najnowszej wersji aplikacji mobilnej BSMobileTK klienci Banku Spółdzielczego w Kielcach, mają już możliwość realizacji przelewów na telefon BLIK
Jak zarejestrować numeru telefonu w usłudze BLIK?
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej BSMobileTK należy kliknąć „Więcej” i wejść w „Ustawienia”.
Następnie należy kliknąć w „BLIK” i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”.
Aby zacząć korzystać z usługi trzeba zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem PIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej.
Przelewy wykonywane są na numer telefonu odbiorcy (podany w aplikacji naszego lub innego banku). Pieniądze trafią do odbiorcy natychmiastowo, nawet w weekend.
Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:
Należy zalogować się do aplikacji BSMobileTK i kliknąć w ikonę „Przelew na telefon”;
Następnie należy wpisać numer telefonu osoby, której chce się przelać pieniądze. Można też wybrać odbiorcę z listy Kontaktów – jeżeli wyrazi się zgodę na dostęp do Kontaktów w telefonie. System podpowie, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
Należy uzupełnić nazwę odbiorcy.
Trzeba podać tytuł przelewu.
Należy wpisać kwotę przelewu i kliknąć „Wyślij przelew”.
Następnie trzeba zatwierdzić przelew na telefon kodem PIN, który jest ustawiony dla aplikacji mobilnej.