Oferty pracy
Bank Spółdzielczy w Kielcach zatrudni na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Miejsce pracy: Centrala Banku Spółdzielczego w Kielcach – Pion Handlowy i Marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / Umowa na zastępstwo
Zakres obowiązków:
- współpraca z Oddziałami oraz Zespołem Produktów w zakresie opracowywania i modyfikowania produktów bankowych oraz regulacji produktowych;
- analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług bankowych;
- generowanie rozliczeń sprzedaży produktów i usług bankowych – sprawna obsługa arkuszy Excel oraz systemów bankowych;
- opracowywanie i projektowanie materiałów reklamowych i promocyjnych na wewnętrzne potrzeby Banku w programie Corel lub Canva;
- zarządzanie stroną internetową Banku oraz mediami społecznościowymi;
- wspieranie działań sprzedażowych i promocyjnych w placówkach Banku;
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie działań marketingowych;
- udział w kampaniach promocyjnych i działaniach wizerunkowych Banku.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, marketingowe lub pokrewne;
- dobre umiejętności analityczne i organizacyjne;
- doświadczenie w zakresie marketingu lub sprzedaży (mile widziane w sektorze bankowym);
- znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel;
- umiejętność pracy w programach graficznych Corel lub Canva;
- znajomość mediów społecznościowych i zasad komunikacji marketingowej online;
- kreatywność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- prawo jazdy kat. B;
Wybranym osobom oferujemy:
- pracę w dużym; stabilnym; dynamicznie rozwijającym się Banku Spółdzielczym;
- rozwój zawodowy; bogaty pakiet szkoleń;
- pracę z doświadczoną i rzetelną grupą współpracowników;
- system premiowy.
Bank Spółdzielczy w Kielcach zatrudni na stanowisku ds informatyki
Miejsce pracy: Centrala Banku Spółdzielczego w Kielcach - Pion Informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- utrzymanie sprawności systemów opartych o Linux, Windows Serwer w tym, w środowisku wirtualnym Vmware;
- obsługa systemów zarządzających i monitorujących infrastrukturę teleinformatyczną;
- konfigurację i utrzymanie w sprawności sprzętu sieciowego, komputerowego oraz biurowego w placówkach Banku;
- konserwacja, przegląd i naprawa urządzeń komputerowych w Centrali i placówkach Banku;
- administrowanie wewnętrzną strona intranetową Banku;
- zapewnienie bezpieczeństwa technicznego Banku;
- utrzymanie systemów pracujących lokalnie w Banku;
- konfigurowanie stanowisk pracy, współpraca przy uruchamianiu czy modernizacji nowych placówek Banku;
- uczestniczenie we wdrożeniach systemów i aplikacji;
- przeprowadzanie analizy, doboru nowych rozwiązań informatycznych oraz ich optymalizowanie i wdrażanie;
- szkolenia pracowników Banku.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe min. licencjat; preferowane wykształcenie informatyczne lub zbliżone;
- odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu;
- dobra komunikacja interpersonalna;
- gotowość do ciągłej nauki i rozwoju zawodowego;
- prawo jazdy kat. B.;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
Niezbędne informacje
Wybranym osobom oferujemy
- pracę w dużym, stabilnym, dynamicznie rozwijającym się Banku Spółdzielczym
- rozwój zawodowy, bogaty pakiet szkoleń
- pracę z doświadczoną i rzetelną grupą współpracowników
- system premiowy.
Klauzule
Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty wraz z wypełnionym kwestionariuszem osobowym ( do pobrania TUTAJ) oraz z podpisaną klauzulą informacyjną (do pobrania TUTAJ) z dopiskiem w tytule: „Rekrutacja - Pion [prosimy o wpisanie właściwego pionu do którego składacie Państwo aplikację.} ", osobiście w siedzibie Banku, pocztą tradycyjną lub na adres e-mail:
Jeżeli Pani/Pan zamierza brać udział również w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Bank, prosimy o dodanie w przekazanych do Banku dokumentach poniższą adnotację:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach dla potrzeb przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Bank Spółdzielczy w Kielcach”.
Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia terminu spotkania w siedzibie Banku.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Kielcach z siedzibą przy ul. Złotej 9.
Poniższy teks proszę zamieścić w całości jako rozwijany pod ofertą pracy.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Kielcach z siedzibą przy ul. Złotej 9. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, można skontaktować się pisemnie na adres siedziby Banku lub poprzez adres e-mail: