Przejdź do głównej treści

Oferty pracy

Bank Spółdzielczy w Kielcach zatrudni na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

Miejsce pracy: Centrala Banku Spółdzielczego w Kielcach – Pion Handlowy i Marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / Umowa na zastępstwo

Zakres obowiązków:

  • współpraca z Oddziałami oraz Zespołem Produktów w zakresie opracowywania i modyfikowania produktów bankowych oraz regulacji produktowych;
  • analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług bankowych;
  • generowanie rozliczeń sprzedaży produktów i usług bankowych – sprawna obsługa arkuszy Excel oraz systemów bankowych;
  • opracowywanie i projektowanie materiałów reklamowych i promocyjnych na wewnętrzne potrzeby Banku w programie Corel lub Canva;
  • zarządzanie stroną internetową Banku oraz mediami społecznościowymi;
  • wspieranie działań sprzedażowych i promocyjnych w placówkach Banku;
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie działań marketingowych;
  • udział w kampaniach promocyjnych i działaniach wizerunkowych Banku.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, marketingowe lub pokrewne;
  • dobre umiejętności analityczne i organizacyjne;
  • doświadczenie w zakresie marketingu lub sprzedaży (mile widziane w sektorze bankowym);
  • znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel;
  • umiejętność pracy w programach graficznych Corel lub Canva;
  • znajomość mediów społecznościowych i zasad komunikacji marketingowej online;
  • kreatywność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracę;
  • prawo jazdy kat. B;

Wybranym osobom oferujemy:

  • pracę w dużym; stabilnym; dynamicznie rozwijającym się Banku Spółdzielczym;
  • rozwój zawodowy; bogaty pakiet szkoleń;
  • pracę z doświadczoną i rzetelną grupą współpracowników;
  • system premiowy.

Bank Spółdzielczy w Kielcach zatrudni na stanowisku ds informatyki

Miejsce pracy: Centrala Banku Spółdzielczego w Kielcach - Pion Informatyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • utrzymanie sprawności systemów opartych o Linux, Windows Serwer w tym, w środowisku wirtualnym Vmware;
  • obsługa systemów zarządzających i monitorujących infrastrukturę teleinformatyczną;
  • konfigurację i utrzymanie w sprawności sprzętu sieciowego, komputerowego oraz biurowego w placówkach Banku;
  • konserwacja, przegląd i naprawa urządzeń komputerowych w Centrali i placówkach Banku;
  • administrowanie wewnętrzną strona intranetową Banku;
  • zapewnienie bezpieczeństwa technicznego Banku;
  • utrzymanie systemów pracujących lokalnie w Banku;
  • konfigurowanie stanowisk pracy, współpraca przy uruchamianiu czy modernizacji nowych placówek Banku;
  • uczestniczenie we wdrożeniach systemów i aplikacji;
  • przeprowadzanie analizy, doboru nowych rozwiązań informatycznych oraz ich optymalizowanie i wdrażanie;
  • szkolenia pracowników Banku.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe min. licencjat; preferowane wykształcenie informatyczne lub zbliżone;
  • odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu;
  • dobra komunikacja interpersonalna;
  • gotowość do ciągłej nauki i rozwoju zawodowego;
  • prawo jazdy kat. B.;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.

Niezbędne informacje

Wybranym osobom oferujemy

  • pracę w dużym, stabilnym, dynamicznie rozwijającym się Banku Spółdzielczym
  • rozwój zawodowy, bogaty pakiet szkoleń
  • pracę z doświadczoną i rzetelną grupą współpracowników
  • system premiowy.

Klauzule

Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty wraz z wypełnionym kwestionariuszem osobowym ( do pobrania TUTAJ) oraz z podpisaną klauzulą informacyjną (do pobrania TUTAJ) z dopiskiem w tytule: „Rekrutacja - Pion [prosimy o wpisanie właściwego pionu do którego składacie Państwo aplikację.} ", osobiście w siedzibie Banku, pocztą tradycyjną lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeżeli Pani/Pan zamierza brać udział również w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Bank, prosimy o dodanie w przekazanych do Banku dokumentach poniższą adnotację:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach dla potrzeb przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Bank Spółdzielczy w Kielcach”.

Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia terminu spotkania w siedzibie Banku.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Kielcach z siedzibą przy ul. Złotej 9.

Poniższy teks proszę zamieścić w całości jako rozwijany pod ofertą pracy.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Kielcach z siedzibą przy ul. Złotej 9. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, można skontaktować się pisemnie na adres siedziby Banku lub poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wskazane w przesłanej aplikacji dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podane stanowisko, a także w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody, która może być wycofana w każdej chwili. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej szczegółów na temat przetwarzania danych osobowych - https://bskielce.com.pl/images/pdf/zal1_a-Klauzula-inf-kandydat-do-pracy.pdf oraz https://bskielce.com.pl/rodo