Informujemy o wystąpieniu przejściowych problemów technicznych w funkcjonowaniu naszej aplikacji mobilnej BSmobileTK.
Odnotowaliśmy utrudnienia w dostępie oraz stabilności działania aplikacji mobilnej. Zgodnie z informacją otrzymaną od naszego dostawcy, przyczyną obecnej sytuacji jest globalna awaria infrastruktury usług Cloudflare, z której korzysta system mobileNet (BSmobileTK).
Bank niezwłocznie podjął działania monitorujące i pozostaje w stałym kontakcie z dostawcą systemu. Czekamy na rozwiązanie problemów technicznych przez operatora infrastruktury Cloudflare.
W związku z powyższym, do czasu usunięcia probelmu, autoryzacja mobilna została zastąpiona autoryzacją SMS. Po jego usunięciu przywrócona zostanie funkcjonalność mobilnej autryzacji.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby aplikacja wróciła do pełnej sprawności w możliwie najkrótszym czasie.