Skip to main content
  • Aktualności
  • Usługa mojeID i Profil Zaufany w Banku Spółdzielczym w Kielcach

Usługa mojeID i Profil Zaufany w Banku Spółdzielczym w Kielcach

28-07-2020

Usługa mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

I. Rejestracja Profilu Zaufanego
1. Aby założyć Profil Zaufany należy wejść na stronę https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
2. Wybrać pole bank lub inny dostawca tożsamości
3. Wybrać pole "Grupa BPS i Banki Spóldzielcze"
4. W obszarze "Znajdź swój Bank Spółdzielczy", w polu "Nazwa Banku" proszę wpisać "Bank Spółdzielczy w Kielcach" i zatwierdzić a następnie nacisnąć przycisk "Zarejestruj się"
5. Zostaniecie Państwo przekierowani do strony bankowości internetowej "BeS Konto". Proszę zalogować się i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.