Przejdź do głównej treści

Aplikacja BSMobileTK

    Dlaczego warto?

    • łatwy i wygodny dostęp do rachunków, kart, lokat i kredytów
    • BLIK
    • przelewy natychmiastowe
    • przelewy na telefon
    • bezpieczna autoryzacja transakcji

    Aplikacja do pobrania w Google Play i App Store.

    Uwaga: Usługa dostępna dla Klientów  posiadających Rachunek z dostępem do bankowości internetowej BeS-Konto 

    Przydatne informacje

    Instrukcja parowania aplikacji

    Instrukcja do parowania aplikacji znajduje się TUTAJ

    Przewodnik po „Regulaminie aplikacji mobilnej w Banku Spółdzielczym w Kielcach”

    Niniejszy
    dokument ma na celu ułatwienie zrozumienia Tobie istotnych kwestii związanych
    z Twoją aplikacją mobilną.

    1. Co to jest aplikacja
    mobilna?

    Aplikacja
    mobilna to oferowana przez Bank usługa dostępna na smartfony i tablety, umożliwiająca obsługę
    przy pomocy tych urządzeń Twojego rachunku/rachunków bankowych, w tym
    dokonywania zleconych przez Ciebie transakcji, np. przelewów.

    2. Czego dotyczy
    „Regulamin aplikacji mobilnej w Banku Spółdzielczym w Kielcach”?

    • · W każdym przypadku gdy używamy w niniejszym dokumencie słowa „Regulamin”, należy przez to rozumieć „Regulamin aplikacji mobilnej w Banku Spółdzielczym w Kielcach”.
    • · Dokument reguluje prawa i obowiązki zarówno Użytkowników, jak i Banku w zakresie korzystania z aplikacji mobilnej Banku.

    3. Najważniejsze pojęcia

    PojęcieWyjaśnienie
    Bank Bank Spółdzielczy w Kielcach oraz Nasze jednostki. Często używamy też pojęcia My, co po prostu oznacza nasz Bank. Są to również Nasze Oddziały, Filie i Punkty kasowe.
    Ty Osoba posiadająca rachunek bankowy w Banku.
    Użytkownik aplikacji Osoba fizyczna, która korzysta z aplikacji, np. posiadacz rachunku lub pełnomocnik.
    Silne uwierzytelnienie Dwuetapowy procesu weryfikacji tożsamości użytkownika przy wykorzystaniu co najmniej dwóch niezależnych elementów uwierzytelniających (wiedza, posiadanie, cechy osobowe).
    PIN do aplikacji 4-cyfrowy kod służący do uwierzytelnienia użytkownika aplikacji.
    Zaufane urządzenie Urządzenie, na którym została zainstalowana aplikacja mobilna, zarejestrowane w systemach Banku i wykorzystywane w celu uwierzytelnienia Użytkownika aplikacji.

    Pozostałe pojęcia mają w niniejszym dokumencie takie znaczenie, jak zostało to zdefiniowane w Regulaminie.

    Jeśli czegokolwiek nie rozumiesz – zapytaj naszego doradcy.
    Jeśli nadal będziesz miał wątpliwości - zalecamy abyś skontaktował się z wybranym przez siebie prawnikiem.

    4. Kto może korzystać z aplikacji
    mobilnej?

    • · Osoby fizyczne pełnoletnie posiadające rachunek bankowy i korzystające z usługi bankowości internetowej Banku (Usługa BeS Konto).
    • · Małoletni po ukończeniu 13 lat za zgodą przedstawiciela ustawowego.
    • · Małoletni w wieku 7-13 lat, jeśli posiada rachunek Konto Dziecka, na postawie upoważnienia przez przedstawiciela ustawowego.

    5. Jak uzyskać i aktywować
    aplikację mobilną?

    • · Korzystanie z aplikacji mobilnej wymaga posiadania przez Ciebie urządzenia mobilnego takiego jak: smartfon, tablet albo laptop.
    • · Korzystanie z aplikacji mobilnej wymaga pobrania jej przez Ciebie, na Twoje urządzenie mobilne, ze sklepów App Store (iOS) lub Google Play (Android).
    • · Aplikacja mobilna może być aktywowana tylko na jednym urządzeniu w tym samym czasie.
    • · W celu aktywacji aplikacji postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi w aplikacji mobilnej.
    • · Aby móc korzystać z Usługi, musisz zaakceptować Regulamin, co wiąże się z zawarciem umowy o świadczenie usługi aplikacji mobilnej.

    6. Jak korzystać z aplikacji
    mobilnej?

    • · Do aplikacji logujesz się za pomocą ustanowionego przez siebie numeru PIN do aplikacji lub Twoich danych biometrycznych (np. odcisk palca), jeśli aktywujesz taką funkcjonalność.
    • · W ramach aplikacji uzyskasz dostęp do produktów i usług, złożysz dyspozycję do wysokości środków dostępnych na rachunku lub skorzystasz z usługi BLIK (w ramach ustalonych limitów). Dyspozycje złożone w aplikacji zatwierdzasz za pomocą numeru PIN lub biometrii.
    • · W przypadku, jeżeli korzystasz z produktu „Konto Dziecka”, Twoje dziecko może sprawdzić stan rachunku, historię transakcji oraz skorzystać z usługi BLIK, ale to Ty, jako przedstawiciel ustawowy ustalasz limity i kontrolujesz korzystanie z aplikacji.

    7. Bezpieczeństwo

    • · Musisz zabezpieczyć dostęp do aplikacji, PIN-u, środowiska do korzystania z aplikacji, zaufanego urządzenia oraz telefonu do bezpiecznego uwierzytelniania.
    • · W przypadku utraty urządzenia lub zagrożenia bezpieczeństwa musisz natychmiast dezaktywować aplikację przez bankowość internetową lub w jednostce Banku.
    PAMIĘTAJ!!! Nigdy nie udostępniaj środków dostępu do swojego rachunku ani środków autoryzacji innym osobom, podmiotom. Udostępnienie tych środków może spowodować kradzież Twoich pieniędzy z rachunku.

    8. Reklamacje

    • · Jeśli uważasz, że popełniliśmy jakiś błąd, możesz zawsze złożyć reklamację. Zasady zgłaszania oraz rozpatrywania reklamacji określa „Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Spółdzielczym w Kielcach”.
    • · Możesz też poprosić o pomoc Rzecznika Finansowego. Skontaktuj się z Nim, a uzyskasz pomoc.
    • · Naszą działalność nadzoruje Komisja Nadzoru Finansowego.

    Jeśli czegokolwiek nie rozumiesz – zapytaj naszego doradcy.
    Jeśli nadal będziesz miał wątpliwości - zalecamy abyś skontaktował się z wybranym przez siebie prawnikiem.

    Napisz do nas

    Informacje kontaktowe do naszego Banku

    Centrala Banku Spółdzielczego w Kielcach

    ul. Złota 9
    25-015 Kielce
    tel: 41 367-00-00

    Placówki Banku

    Oddział w Bodzentynie 41 311-50-44/ 571-295-209
    Oddział w Chęcinach 41 315-10-24 / 571-295-205
    Filia w Nowinach 41 346-54-40 / 571-295-204
    Oddział w Dwikozach 15 831-14-03 / 571-295-220
    Oddział w Jędrzejowie 577-707-391
    Oddział w Kazimierzy Wielkiej 41 352-13-31 / 571-295-218
    Oddział w Kielcach 41 367-10-00
    Oddział w Kostomłotach II 41 303-16-11 / 571-295-202
    Oddział w Małogoszczu 41 385-52-38 / 571-295-210
    Filia w Sobkowie 41 387-10-18 / 571-295-208
    Oddział w Mniowie 41 373-70-09 / 571-295-203
    Oddział w Morawicy 41 311-41-40 / 571-295-207
    Oddział w Nagłowicach 41 381-45-94 / 571-295-211
    Filia w Oksie 41 380-80-11 / 571-295-225
    Oddział w Nowym Korczynie 41 377-11-41 / 571-295-213
    Punkt kasowy w Bejscach 41 350-11-76
    Filia w Opatowcu 41 351-80-04 / 571-295-217
    Oddział w Obrazowie 15 836-57-93 / 571-295-219
    Oddział w Opatowie 15 868-40-62 / 571-295-212
    Punkt Kasowy w Opatowie 15 868-40-64

    Inspektor Ochrony Danych

    Anna Stręk
    Inspektor Ochrony Danych
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.